Thursday, September 26, 2013

Alhamdulillah.. Berita gembira lagi..

Assalam...
Jumpa lagi! Sehari dua ni hati saya berbunga - bunga gembira. Tak, bukan sebab dapat duit seribu pun. Nak jadikan cerita.. 3 hari lepas, waktu membaca wassup di hp mata ni terpandangkan 1 profile pic dalam list contact number. Comel!!! Kata hati kecil saya. Anak siapa ni?bila di soreh - soreh itulah rupanya salah seorang budak dari Sabah yang pernah menghidap Nephrotic Syndrome yang pernah mencuba Fed Noni. :) Alhamdulillah... Dah sihat rupanya dia. Menurut cerita ibunya dia sudah pun berhenti makan Prednisolone sejak bukan April lagi. Gembira sungguh si ibu.. Saya pun tumpang  gembira la kan. bukan apa .. Ini sahaja cara yang dapat saya buat untuk membantu sesiapa yang menghadapi masalah seperti anak saya dahulu.Saya tahu bagaimana rasanya...!!!
  Dalam pada sibuk berbalas mesej tu, masuk satu lagi mesej lain. Kali ini dari Nilai. Rasanya kurang dari 2 minggu anaknya mencuba Fed Noni dan sejak itu air kencing anaknya kekal negative!!! syukur sangat - sangat . Jumlah pengambilan ubat juga sudah berkurangan .Double triple kegembiraan saya hari ini. Itulah yang menjadi target saya semasa anak saya sakit dulu, mengurangkan pergantungan kepada ubat yang memang jelas mendatangkan kesan buruk pada kesihatan. Saya doakan semoga anaknya cepat sembuh seperti  pengguna yang di Sabah tadi. In sya Allah. Kepada yang ingin tahu tentang Fed Noni bolehlah whassup atau contact saya di talian ini ya - 019 - 6151126. Jangan malu untuk  berkongsi pengalaman...
Jumpa lagi.

No comments: