Tuesday, October 30, 2012

Another case of Nephrotic Syndrome..:((

Salam....

Semalam saya terima satu panggilan seorang ibu yang mengadu ttg kes anaknya yg baru disahkan mengidap Nephrotic Syndrome. Tadi pun dia call lagi. Sayu hati saya mendengar suaranya di hujung talian.Teringat akan kebimbangan dan kesedihan serupa yg saya alami 4 tahun dulu dan sememangnya ia umpama mimpi ngeri dalam hidup saya.Sebenarnya, sebelum ini pun sudah banyak saya terima panggilan serupa.
Kepada semua ibu yang anaknya mengalami masalah ini ingin dan masih tercari  - cari penawarnya saya SARANKAN untuk mencuba produk Fed Noni. Berdasarkan testimoni yang lepas - lepas, alhamdulillah berkesan. Ini bukanlah satu jaminan, tapi tidak salah kalau anda mencuba! Apa yang penting bagi saya, anak - anak yang punya masalah ini segera sembuh.Jika tidak melalui saya pun carilah produk ini di kawasan berhampiran anda.. .Semoga anda semua tabah menghadapi ujian ini! Jika terdapat sebarang persoalan, sila tinggalkan di ruangan komen. tq.

5 comments:

Anonymous said...

mcm mana saya nak contact puan??anak saya pun baru disahkan nephrotic syndrome

Nissa said...

Saya boleh dihubungi di talian ini 013 6206704..tq

Anonymous said...

puan..saya try telefon number ni tak boleh pun

Nissa said...

Mohon maaf pada yang bertanya di atas . Nombor hp saya telah bertukar kepada 019 6151126 atas sebab - sebab yang tidak dapat dielakkan . Harap maklum

Anonymous said...

as salam.blh kongsikn cr pengunaan fed noni pd pesakit nefrotik syndrome berusia bwh 2 thn..tq